website_personalisatie_gedrag

Website personalisatie – Gedrag van je bezoekers

Speel in op het doen en laten van je websitebezoekers met gepersonaliseerde content. Zo kun je ze een zetje in de gewenste richting geven. Ontdek de mogelijkheden van website personalisatie op basis van gedrag.

wesite_personalisatie_eigenschappen

Website personalisatie – Eigenschappen van je bezoeker

Waarom zou je al jouw websitebezoekers hetzelfde verhaal vertellen? Personaliseer de boodschap op je website voor onder andere bedrijven, branches, locaties en bedrijfsgroottes met website personalisatie op basis van eigenschappen.

websitepersonalisatie-content-website-personalisatie

Website personalisatie – Wat is dat eigenlijk?

Heeft een bedrijf in de financiële sector dezelfde informatiebehoefte als een IT-bedrijf? Nee, waarschijnlijk niet. Waarom zou je ze dan wel hetzelfde behandelen op je website?

Ga voor relevante, aansprekende webteksten. Ontdek wat website personalisatie voor jouw organisatie kan doen.

B2B leads genereren met IP-tracking software

Uit onderzoek blijkt dat slechts 3% van de websitebezoekers contact opneemt. Bijvoorbeeld door zich in te schrijven voor je nieuwsbrief of een offerte aan te vragen.

Ontdek welke bedrijven interesse hebben, maar zelf geen contact met je op hebben genomen. Kom in contact met je potentiële klanten dankzij IP-tracking voor B2B leadgeneratie.

ip-tracking-bezoekersherkenning-ipadres

IP-tracking – Hoe werkt dat?

Kennis over je websitebezoekers is een sterk marketinginstrument. Benieuwd welke bedrijven jouw website bezoeken? Je kunt dit achterhalen met IP-tracking. Ontdek hier hoe dat werkt.

Eerst strategie, dan pas je website bouwen

Eerst online strategie, dan je website laten bouwen

“Onze website is bijna af, daarna zouden we het fijn vinden wanneer je eens langs kunt komen om verder na te denken over onze online (marketing) strategie”. Het is echt waar, een opmerking uit de praktijk die we bijna iedere maand wel tegenkomen.

B2B leadgeneratie met je eigen website

Er is in de loop der jaren al veel geschreven over het binnenhalen van klanten. Meters aan marketingboeken zijn volgeschreven over het presenteren van je product en het verleiden van de klant. Deze boeken gaan echter vooral over het overtuigen van de consument. Maar hoe zit het met het binnenhalen van een zakelijke klant?

Van Klant naar fan. Focus van new business naar bestaande klanten en retentiemarketing

B2B Leadgeneratie: kijk verder dan New Business

In de wereld van B2B leadgeneratie is er vaak een sterke focus op het binnenhalen van nieuwe klanten. Er wordt een vermogen geïnvesteerd in online marketing, de meest fancy tools worden aangeschaft en constant wordt getoetst of de huidige proposities aansluiten bij de potentiële klant.

…maar hoe zit het met je bestaande klanten?

Website op maat voor je bezoeker: Word relevant!

Hoe mooi zou het zijn als de bezoekers van je website denken: hé, die website is echt voor mij gemaakt! En wat zou een relevantere website met op maat gemaakte content je opleveren in termen van conversie?

Webinars inzetten voor B2B Leadgeneratie

B2B Leadgeneratie: Webinars inzetten

Webinars zijn een populair middel op het gebied van B2B Leadgeneratie. Het aankoopbeslissingsproces is in de zakelijke markt doorgaans een stuk complexer dan de vaak vluchtigere B2C markten.