Content met impact – Verleiden met content

Content kan veel verschillende doelen hebben maar vaak is het uiteindelijke doel hetzelfde: meer omzet, ofwel meer klanten. De vraag is dan: hoe zet je content effectief in als lokaas? Hoe ‘manipu-help’ je kijkers/lezers/luisteraars om klant te worden? Kortom, hoe verleid je met content?

Content met impact – Gerichte contentcreatie

In ons vorige artikel schreven we al over het belang van een duidelijke strategie en planning. We gaan hier nog iets dieper op in. Wat is je doelgroep of wie zijn je ideale klanten? Hoe ziet de customer journey eruit? Welke content hoort daarbij? Lees hier meer.

Content met impact – Planning

Content met impact. Laten we beginnen bij het begin. Welke kennis heeft jouw bedrijf te bieden? Hoe wil je jouw organisatie online positioneren? En wat voor content past daar dan bij?

Om richting te geven aan je content, en zo effectiviteit te optimaliseren, is een duidelijk plan van groot belang. Maar hoe maak je een goed plan voor effectieve contentmarketing?

SEO in 2020 – 6 Trends

Marketeers zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om vindbaarheid (SEO) te verbeteren. Wat zijn de trends in 2020? Dat lees je hier.

De meest gebruikte social media van 2019

De één checkt heel de dag zijn newsfeed, de ander is op geen enkel platform te vinden. Hoe dan ook, social media is niet meer weg te denken uit ons medialandschap.

Hoe we sociale media gebruiken en welke platforms populair zijn verschilt sterk per periode en doelgroep. Hoe ziet het social mediagebruik van 2019 eruit?

fishing_catch_leadopvolging

Pro-actieve leadopvolging dankzij IP-tracking

IP-tracking software geeft je inzicht in welke bedrijven jouw website bezoeken en wat ze daar doen. Deze bezoekersherkenning geeft je actionable data, die je kunt inzetten voor pro-actieve leadopvolging. Ontdek hoe je jouw salesactiviteiten kunt optimaliseren met IP-tracking.

Website personalisatie – De customer journey

Een lead vertel je een ander verhaal dan een klant. Bedien je websitebezoekers in iedere fase van de customer journey met gepersonaliseerde content en zorg zo voor een soepelere flow door de funnel. Ontdek de mogelijkheden van website personalisatie op basis van de customer journey.

website_personalisatie_gedrag

Website personalisatie – Gedrag van je bezoekers

Speel in op het doen en laten van je websitebezoekers met gepersonaliseerde content. Zo kun je ze een zetje in de gewenste richting geven. Ontdek de mogelijkheden van website personalisatie op basis van gedrag.

wesite_personalisatie_eigenschappen

Website personalisatie – Eigenschappen van je bezoeker

Waarom zou je al jouw websitebezoekers hetzelfde verhaal vertellen? Personaliseer de boodschap op je website voor onder andere bedrijven, branches, locaties en bedrijfsgroottes met website personalisatie op basis van eigenschappen.

websitepersonalisatie-content-website-personalisatie

Website personalisatie – Wat is dat eigenlijk?

Heeft een bedrijf in de financiële sector dezelfde informatiebehoefte als een IT-bedrijf? Nee, waarschijnlijk niet. Waarom zou je ze dan wel hetzelfde behandelen op je website?

Ga voor relevante, aansprekende webteksten. Ontdek wat website personalisatie voor jouw organisatie kan doen.