8 redenen om je content te laten schrijven

Aan de slag met contentmarketing? Je kunt natuurlijk zelf gaan schrijven, maar je kunt contentcreatie ook uitbesteden. Het heeft zo z’n voordelen om je content over te laten aan een professional. Lees hier 8 redenen om je content uit te besteden.

De prijs van een website – Website bouwen

Wat kost een website? Dat is een vraag die je jezelf – waarschijnlijk – afvraagt wanneer je toe bent aan een nieuwe (zakelijke) website. Het antwoord op die vraag hangt af van verschillende factoren. Meer weten over de prijs van een website? Lees dan vooral verder.

De prijs van een website – Strategie

Als je een nieuwe zakelijke website wilt ontwikkelen, wil je natuurlijk weten wat dit je gaat kosten en wat het vervolgens oplevert. Die twee hangen in de meeste gevallen met elkaar samen. Investeer je in een doordachte website die bijdraagt in het behalen van je online doelen? Dan zul je dit merken in je rendement. Het ontwikkelen van een goede website start met een strategie. Lees er hier meer over.

Content met impact – Vindbare teksten

Je lezers houden van content, maar zoekmachines ook. Achter de schermen bij bedrijven als Google wordt online content geanalyseerd om zo de zoekresultaten te optimaliseren.

Met de juiste content wordt je dus beter vindbaar. Maar hoe pak je dat aan? Dat lees je hier.

Content met impact – Goede titel

De titel van jouw blog of artikel is het eerste wat mensen zien en soms ook het énige. Die titel moet dus zo pakkend en relevant zijn dat men nieuwsgierig wordt en ze verder klikken.

Content met impact – Aantrekkelijke teksten

Als je moeite stopt in het schrijven van content, is het wel fijn als dat ook wel daadwerkelijk gelezen wordt. Krijg je websitebezoekers aan het lezen met aantrekkelijke teksten. Lees hier hoe je dat doet.

Content met impact – Verleiden met content

Content kan veel verschillende doelen hebben maar vaak is het uiteindelijke doel hetzelfde: meer omzet, ofwel meer klanten. De vraag is dan: hoe zet je content effectief in als lokaas? Hoe ‘manipu-help’ je kijkers/lezers/luisteraars om klant te worden? Kortom, hoe verleid je met content?

Content met impact – Gerichte contentcreatie

In ons vorige artikel schreven we al over het belang van een duidelijke strategie en planning. We gaan hier nog iets dieper op in. Wat is je doelgroep of wie zijn je ideale klanten? Hoe ziet de customer journey eruit? Welke content hoort daarbij? Lees hier meer.

Content met impact – Planning

Content met impact. Laten we beginnen bij het begin. Welke kennis heeft jouw bedrijf te bieden? Hoe wil je jouw organisatie online positioneren? En wat voor content past daar dan bij?

Om richting te geven aan je content, en zo effectiviteit te optimaliseren, is een duidelijk plan van groot belang. Maar hoe maak je een goed plan voor effectieve contentmarketing?

fishing_catch_leadopvolging

Pro-actieve leadopvolging dankzij IP-tracking

IP-tracking software geeft je inzicht in welke bedrijven jouw website bezoeken en wat ze daar doen. Deze bezoekersherkenning geeft je actionable data, die je kunt inzetten voor pro-actieve leadopvolging. Ontdek hoe je jouw salesactiviteiten kunt optimaliseren met IP-tracking.

Website personalisatie – De customer journey

Een lead vertel je een ander verhaal dan een klant. Bedien je websitebezoekers in iedere fase van de customer journey met gepersonaliseerde content en zorg zo voor een soepelere flow door de funnel. Ontdek de mogelijkheden van website personalisatie op basis van de customer journey.