Effectieve visual content – Afbeeldingen

Visual content, zoals afbeeldingen, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je afbeeldingen effectief kunt inzetten.

Heeft Google of Facebook meer data?

Het is geen nieuws dat online giganten Google en Facebook beide over veel data beschikken. Ons gedrag op zoekmachines en social media platforms wordt geregistreerd en onder andere ingezet voor gerichte advertenties. Maar hoeveel weten ze ècht over ons? En wie heeft meer data? Google of Facebook? Wij zochten het voor je uit.

De prijs van een website – Doorontwikkeling

Zodra je nieuwe website live staat, begint het èchte werk eigenlijk pas. Stilstand is achteruitgang. Dat spreekwoord gaat volledig op als we het over websites hebben. Houd er dus rekening mee dat een goede website geen eenmalige investering is. Ontdek hoe je jouw website kunt (blijven) doorontwikkelen.

De prijs van een website – Content

Content is een onmisbaar onderdeel van elke website. Zonder relevante teksten heeft je nieuwe website weinig nut. Bovendien ben dan je slecht vindbaar. Het is essentieel om te investeren in goede content. Weten hoe? Wij helpen je een eindje op weg.

De prijs van een website – Hosting, Onderhoud & Beheer

Zo, je website is gebouwd en staat online. Dus je website is ‘af’. Ben je nu dan klaar? Neen! Ook nadat je website live is gegaan, zul je rekening moeten houden met (terugkerende) kosten. Bijvoorbeeld contentmarketing en doorontwikkeling van je website. Maar ook voor hosting en onderhoud, beheer. Die laatsten lees je hier meer over.

8 redenen om je content te laten schrijven

Aan de slag met contentmarketing? Je kunt natuurlijk zelf gaan schrijven, maar je kunt contentcreatie ook uitbesteden. Het heeft zo z’n voordelen om je content over te laten aan een professional. Lees hier 8 redenen om je content uit te besteden.

De prijs van een website – Website bouwen

Wat kost een website? Dat is een vraag die je jezelf – waarschijnlijk – afvraagt wanneer je toe bent aan een nieuwe (zakelijke) website. Het antwoord op die vraag hangt af van verschillende factoren. Meer weten over de prijs van een website? Lees dan vooral verder.

De prijs van een website – Strategie

Als je een nieuwe zakelijke website wilt ontwikkelen, wil je natuurlijk weten wat dit je gaat kosten en wat het vervolgens oplevert. Die twee hangen in de meeste gevallen met elkaar samen. Investeer je in een doordachte website die bijdraagt in het behalen van je online doelen? Dan zul je dit merken in je rendement. Het ontwikkelen van een goede website start met een strategie. Lees er hier meer over.

Content met impact – Vindbare teksten

Je lezers houden van content, maar zoekmachines ook. Achter de schermen bij bedrijven als Google wordt online content geanalyseerd om zo de zoekresultaten te optimaliseren.

Met de juiste content wordt je dus beter vindbaar. Maar hoe pak je dat aan? Dat lees je hier.

Content met impact – Goede titel

De titel van jouw blog of artikel is het eerste wat mensen zien en soms ook het énige. Die titel moet dus zo pakkend en relevant zijn dat men nieuwsgierig wordt en ze verder klikken.

Content met impact – Aantrekkelijke teksten

Als je moeite stopt in het schrijven van content, is het wel fijn als dat ook wel daadwerkelijk gelezen wordt. Krijg je websitebezoekers aan het lezen met aantrekkelijke teksten. Lees hier hoe je dat doet.