We hanteren een aantal belangrijke uitgangspunten bij onze samenwerkingen met… misschien wel jou! Soms zijn dat dingen om verwachtingen te managen, soms beloften waar je ons aan mag houden. Niet spannend, we kunnen het maar gezegd hebben ;-).

Lange termijn inzet en resultaat

Zoek je ‘een paar trucjes’, ‘de magische formule’ of de ‘heilige graal in 3 stappen’? Dan kunnen we je helaas niet helpen. We gaan voor de ‘long run’. Waarom? Simpelweg omdat Rome ook niet in 1 dag is gebouwd. Bouwen aan je bedrijf, je commerciële activiteiten en het optimaliseren en laten samenwerken van marketing & sales is meer dan een trucje. Dat kost tijd, maar levert dan ook duurzame resultaten op voor de lange termijn.

SAMENwerking

Succes maak je samen. Succes behalen is dus niet iets wat je ‘even’ kunt uitbesteden. We gaan er samen voor, moeten ons samen inspannen en zijn samen verantwoordelijk voor behaalde resultaten. Daarom:

  • vormt je zakelijke ambitie voor ons het vertrekpunt
  • moet je dingen die goed gaan vooral blijven doen
  • zijn we 100% gericht op het leveren van toegevoegde waarde bij verbeterpotentieel

We houden het graag flexibel

Heb je, bijvoorbeeld vanwege seizoensinvloeden, momenten dat het drukker of rustiger is in je bedrijf? Vast wel. Daarom stellen we ons graag flexibel op. Dat maakt opschalen en afschalen makkelijk, uiteraard binnen de kaders van de beschikbare capaciteit.

Transparantie

In de wondere wereld van marketing & sales is er nogal wat schimmigheid. Vind je ook niet? Dit probleem kunnen we niet volledig oplossen, maar we zijn wel zo transparant mogelijk. Afhankelijk van het product of de dienst kunnen we je actief betrekken, maken we bij campagnes zowel ‘overhead’ als ‘advertentiebudget’ inzichtelijk en weet je bij een afspraak die we maken hoe dat is gegaan. Die gesprekken kun je namelijk terugluisteren, zodat je optimaal voorbereid op afspraak gaat. En omdat het inzicht geeft in hoe we ons werk doen.

Niet alles is te meten

We kunnen merkbaar en voelbaar zorgen voor rendement, maar 100% meetbaar gaat het nooit worden. We doen wel zoveel mogelijk ons best om de bijdrage aan resultaat te meten van ieder kanaal… en deze data zo goed mogelijk te interpreteren.

Communicatie

Wat? Nog een discipline erbij? Nee, dat niet zozeer. Het gaat hier vooral om projectcommunicatie. Door dit goed en veelvuldig te (blijven) doen, houden we alle betrokken partijen tevreden. We verplichten onszelf om je op de hoogte te houden van ontwikkelingen, maar verwachten dat in het kader van onze SAMENwerking ook van jou.