Online Marketing & de Customer Journey

Welke stappen doorloopt men voordat ze je klant worden? De customer journey van jouw doelgroep biedt waardevolle inzichten voor je online marketing. Ontdek hier meer.

bing homepage

Adverteren op Bing?

Bij SEA denk je waarschijnlijk als eerste aan Google, toch? Maar, Google is niet de enige zoekmachine en dus ook niet de enige plek waar je kunt adverteren. In dit artikel zoomen we in op Bing.

Prikkelende call-to-actions: Verleid je prospects

“Bestel nu!”, “Klik hier!”, “Schrijf je vandaag nog in!”. Call-to-actions. Je kunt er niet omheen in de marktingwereld. Maar wat maakt een effectieve call-to-action? En hoe zet je dit in voor jouw organisatie? Je leest het hier.

Effectieve visual content – Infographics

Visual content, zoals infographics, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je infographics effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Webinars

Visual content, zoals webinars, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je webinars effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Illustraties & Iconen

Visual content, zoals illustraties en iconen , is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je illustraties en iconen effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Video’s & Animaties

Visual content, zoals video’s en animaties, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je video’s en animaties effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Afbeeldingen

Visual content, zoals afbeeldingen, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je afbeeldingen effectief kunt inzetten.

De prijs van een website – Doorontwikkeling

Zodra je nieuwe website live staat, begint het èchte werk eigenlijk pas. Stilstand is achteruitgang. Dat spreekwoord gaat volledig op als we het over websites hebben. Houd er dus rekening mee dat een goede website geen eenmalige investering is. Ontdek hoe je jouw website kunt (blijven) doorontwikkelen.

De prijs van een website – Content

Content is een onmisbaar onderdeel van elke website. Zonder relevante teksten heeft je nieuwe website weinig nut. Bovendien ben dan je slecht vindbaar. Het is essentieel om te investeren in goede content. Weten hoe? Wij helpen je een eindje op weg.

De prijs van een website – Hosting, Onderhoud & Beheer

Zo, je website is gebouwd en staat online. Dus je website is ‘af’. Ben je nu dan klaar? Neen! Ook nadat je website live is gegaan, zul je rekening moeten houden met (terugkerende) kosten. Bijvoorbeeld contentmarketing en doorontwikkeling van je website. Maar ook voor hosting en onderhoud, beheer. Die laatsten lees je hier meer over.