
Effectieve landingspagina’s | Strategie & Inhoud
Wat is een succesvolle landingspagina? En belangrijker, hoe maak je die? Dat begint bij een duidelijke strategie en relevante inhoud. Lees er hier meer over.
Wat is een succesvolle landingspagina? En belangrijker, hoe maak je die? Dat begint bij een duidelijke strategie en relevante inhoud. Lees er hier meer over.
Bij SEA denk je waarschijnlijk als eerste aan Google, toch? Maar, Google is niet de enige zoekmachine en dus ook niet de enige plek waar je kunt adverteren. In dit artikel zoomen we in op Bing.
“Bestel nu!”, “Klik hier!”, “Schrijf je vandaag nog in!”. Call-to-actions. Je kunt er niet omheen in de marktingwereld. Maar wat maakt een effectieve call-to-action? En hoe zet je dit in voor jouw organisatie? Je leest het hier.
Visual content, zoals infographics, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je infographics effectief kunt inzetten.
Visual content, zoals webinars, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je webinars effectief kunt inzetten.
Visual content, zoals illustraties en iconen , is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je illustraties en iconen effectief kunt inzetten.
Visual content, zoals video’s en animaties, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je video’s en animaties effectief kunt inzetten.
Visual content, zoals afbeeldingen, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je afbeeldingen effectief kunt inzetten.
Het is geen nieuws dat online giganten Google en Facebook beide over veel data beschikken. Ons gedrag op zoekmachines en social media platforms wordt geregistreerd en onder andere ingezet voor gerichte advertenties. Maar hoeveel weten ze ècht over ons? En wie heeft meer data? Google of Facebook? Wij zochten het voor je uit.
Zodra je nieuwe website live staat, begint het èchte werk eigenlijk pas. Stilstand is achteruitgang. Dat spreekwoord gaat volledig op als we het over websites hebben. Houd er dus rekening mee dat een goede website geen eenmalige investering is. Ontdek hoe je jouw website kunt (blijven) doorontwikkelen.
Content is een onmisbaar onderdeel van elke website. Zonder relevante teksten heeft je nieuwe website weinig nut. Bovendien ben dan je slecht vindbaar. Het is essentieel om te investeren in goede content. Weten hoe? Wij helpen je een eindje op weg.