bing homepage

Adverteren op Bing?

Bij SEA denk je waarschijnlijk als eerste aan Google, toch? Maar, Google is niet de enige zoekmachine en dus ook niet de enige plek waar je kunt adverteren. In dit artikel zoomen we in op Bing.

Prikkelende call-to-actions: Verleid je prospects

“Bestel nu!”, “Klik hier!”, “Schrijf je vandaag nog in!”. Call-to-actions. Je kunt er niet omheen in de marktingwereld. Maar wat maakt een effectieve call-to-action? En hoe zet je dit in voor jouw organisatie? Je leest het hier.

Effectieve visual content – Infographics

Visual content, zoals infographics, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je infographics effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Webinars

Visual content, zoals webinars, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je webinars effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Illustraties & Iconen

Visual content, zoals illustraties en iconen , is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je illustraties en iconen effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Video’s & Animaties

Visual content, zoals video’s en animaties, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je video’s en animaties effectief kunt inzetten.

Effectieve visual content – Afbeeldingen

Visual content, zoals afbeeldingen, is een effectief communicatie- en marketingmiddel. Wil je weten hoe je visual content kunt inzetten voor jouw merk? Ontdek hoe je afbeeldingen effectief kunt inzetten.

Heeft Google of Facebook meer data?

Het is geen nieuws dat online giganten Google en Facebook beide over veel data beschikken. Ons gedrag op zoekmachines en social media platforms wordt geregistreerd en onder andere ingezet voor gerichte advertenties. Maar hoeveel weten ze ècht over ons? En wie heeft meer data? Google of Facebook? Wij zochten het voor je uit.

De prijs van een website – Doorontwikkeling

Zodra je nieuwe website live staat, begint het èchte werk eigenlijk pas. Stilstand is achteruitgang. Dat spreekwoord gaat volledig op als we het over websites hebben. Houd er dus rekening mee dat een goede website geen eenmalige investering is. Ontdek hoe je jouw website kunt (blijven) doorontwikkelen.

De prijs van een website – Content

Content is een onmisbaar onderdeel van elke website. Zonder relevante teksten heeft je nieuwe website weinig nut. Bovendien ben dan je slecht vindbaar. Het is essentieel om te investeren in goede content. Weten hoe? Wij helpen je een eindje op weg.