Je wilt je conversies analyseren om je marketingstrategie te optimaliseren. Maar zeker op het gebied van B2B leadgeneratie kan dit vrij ingewikkeld zijn. Veel bedrijven analyseren alleen online conversies. Helaas geeft dit vaak een scheef beeld. Maak je marketinganalyse completer door ook telefonische conversies te meten. Weet wie er bellen en hoe ze bij je terecht zijn gekomen.
Lees verderWelk gedrag vertonen je website bezoekers? En hoe zou dit verbeterd kunnen worden? Zijn er bijvoorbeeld pagina’s die heel veel traffic genereren maar niets opleveren? Of pagina’s waar veel bezoekers afhaken? Web analytics software is essentieel om de cirkel van inzicht, analyse en optimalisatie rond te maken!
Lees verderJe hebt al bezoekers op je website. Waarom zou je de interactie niet aangaan? Ook wanneer je kantoor gesloten is, kun je terugvallen op onze bemande chat-service. Haal meer uit de bezoekers die je al hebt en help ze een handje bij het ‘converteren’.
Lees verderWaarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Veel (marketing)processen hoeven tegenwoordig niet meer die mensen gedaan worden. Waar mogelijk automatiseren we taken en workflows. We gebruiken daarvoor uiteenlopende tools. Welke tools dat zijn en hoe we die inzetten hangt volledig af van jouw specifieke situatie.
Lees verderWeet jij welke organisaties je website bezoeken? En via welke kanalen ze dat doen? Met bezoekersherkenning heb je hier een mooi inzicht in. Kennis over je websitebezoekers heeft alleen maar voordelen. Daarnaast kunnen we met dit inzicht van ‘reactieve’ naar ‘pro-actieve’ opvolging van leads.
Lees verder