Zou jij dezelfde pitch houden voor een bakker als voor een directeur van een groot IT-bedrijf? Nee, toch? Waarom zou je dat dan wel op je website doen? Personaliseer de content op je website op basis van je bezoekers met SalesFeed Personalisatie. Wij helpen je daar  graag bij.

Hoe werkt SalesFeed websitepersonalisatie?

Bezoekersherkenning registreert de kenmerken en het gedrag van bedrijven die je website bezoeken. Vervolgens kun je bepalen en instellen op basis van welk kenmerk of gedrag je gepersonaliseerde content wilt tonen. Dit gebeurt met de Liquid Content Module.

De gepersonaliseerde variaties richt je in met behulp van triggers en acties. Hiermee kun je als/dan-constructies maken. Bijvoorbeeld: Als een IT-bedrijf wordt herkend op de website (trigger), dan tonen we een homepage variatie voor de IT-branche (actie).

Wil je nog meer in detail treden? Dan geven tags je de mogelijkheid om complexe acties in te richten of relatietypes te verfijnen.

Websitepersonalisatie op basis van bezoekersherkenning

Op basis van welke bezoekersinformatie je kunt personaliseren, is op te delen in drie segmenten: eigenschappen, gedrag en de customer journey.

Voorbeelden van toepassing SalesFeed Personalisatie

Dus, wat kun je concreet met de Liquid Content Module van SalesFeed? Om een beter beeld te krijgen van de mogelijkheden, geven we je een voorbeeld van personalisatie op basis van eigenschappen, gedrag en de customer journey:

  • Toon een relevante case over een klant uit dezelfde branche als je websitebezoeker
  • Terugkerende bezoeker? Breng eerder bekeken producten/diensten gelijk onder de aandacht
  • Promoot een evenement als bestaande klanten je website bezoeken

Ondersteuning bij inrichten Liquid Content Module

Aan de slag met websitepersonalisatie? Wij ondersteunen je graag bij het inrichten van de juiste triggers, tags en acties.