Je werkt aan een belangrijk project. Je zit volledig in de flow en het lijkt alsof al die goede ideeën vanzelf lijken te komen. Even lijkt de drukte om je heen verdwenen te zijn. Je zit heerlijk, daar in je productieve bubbel. En dan… gaat de telefoon.
Je wilt je (potentiële) klanten natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn. Maar stiekem irriteert dat gerinkel van die telefoon soms wel. Niet alleen jij maar ook jouw (specialistische) medewerkers hebben wellicht iets beters te doen dan het telefonisch beantwoorden van vragen. Is het niet veel efficiënter als iedereen binnen jouw organisatie ongestoord kan doen waar hij of zij het beste in is? Bespaar kostbare tijd door inbound telefonie uit te besteden.
B2B Inbound Telemarketing
Het is natuurlijk wat utopisch om te stellen dat jij en jouw medewerkers nóóit meer gestoord zullen worden als je inbound telefonie uitbesteedt. Er zijn altijd nog tien andere dingen te bedenken die je wel eens (ongevraagd) van je werk houden. Toch zien wij vaak dat een roodgloeiende telefoon een grote lastpost kan zijn voor de productiviteit binnen een organisatie. Binnenkomende telefoontjes kunnen nu eenmaal aardig tijdrovend zijn.
Bespaar kostbare tijd
Denk hierbij niet alleen aan de daadwerkelijke duur van het telefoongesprek. Na een telefoongesprek moet er wellicht nog even een aantekening gemaakt worden van een door te geven bericht of een gemaakte afspraak. Bovendien zit het er dik in dat je ook weer even moet ‘opstarten’ of herpakken. Het kost gemiddeld 23 minuten en 15 seconden om je weer te herpakken. “Oh ja, waar was ik?”. Voor je het weet, kost een telefoontje van 5 minuten je zo een half uur van je kostbare werktijd.
Ongestoord doorwerken
Gun het jezelf en je medewerkers om ongestoord te kunnen werken. Wij nemen de telefoon wel voor je op. Dan houden we gelijk eventuele koopsignalen voor je in de gaten. We kunnen overigens niet alleen de telefoon voor je opnemen maar ook actief voor je bellen en zo je afzetmarkt vergroten. Lees hier meer over telefonische acquisitie.